Noskaidroti Latvijas Zaļā punkta konkursa “Zaļais restarts” uzvarētāji Noskaidroti Latvijas Zaļā punkta konkursa “Zaļais restarts” uzvarētāji

Noskaidroti Latvijas Zaļā punkta konkursa “Zaļais restarts” uzvarētāji

13/04/2017


Ar lieliskiem un ilgi gaidītiem rezultātiem ir noslēdzies Latvijas Zaļā punkta radošo darbu konkurss skolēniem – “Zaļais restarts”. Latvijas Zaļais punkts ir saņēmis 1119 oriģinālus darbus no 269 Latvijas skolām. Paldies par dalību ikvienam skolēnam, skolotājam un vecākam, kas iesaistījās šajā projektā!

Konkursa komisija ir izvērtējusi visus iesniegtos 1119 darbus un balvu ieguvēji ir:

1.vietas ieguvēji – Kuldīgas novada Pelču speciālās internātpamatskolas 6.klase par darbu “Riepas – dārza mēbeles”. Balvā klase saņems ekskursiju visai klasei uz izklaides parku "Avārijas brigāde" ar apmaksātiem transporta izdevumiem.

2.vietas ieguvēji ir Jēkabpils novada, Dunavas pagasta Dunavas pamatskolas 1.-4.klase par darbu “Leļļu māja”. Balvā klase saņems ieejas biļetes izklaides parka "Avārijas brigāde" apmeklējumam visai klasei.

3.vietas ieguvējs ir Kārlis Baumanis, Rīgas Mežciema pamatskolas 4. a klases skolēns par darbu “Dizaina galda lampa no pudeļu korķīšiem”. Kārlis saņems biļetes izklaides parka "Avārijas brigāde" apmeklējumam līdz desmit personām.

[gallery size="medium" ids="5490,5491,5492,5493,5494,5495,5496,5497,5498,5499"]

Savukārt 4.-10.vietas ieguvēji saņems gardumu grozus no "Orkla Confectionery & Snacks Latvija", kas būs piepildīti ar dažādiem "Laima", "Staburadze", "Selga" un "Ādažu Čipsi" gardumiem, un tie ir:

4. vietas ieguvēja - Loreta Vaivode no Ulbrokas vidusskolas 2d klases par darbu “Šūpoles”;

5. vietas ieguvējs - Janeks Tolks, Ventspils 1.pamatskolas 5.klase par darbu “Dambrete”;

6. vietas ieguvējs Edvards Nikolājevs, Valmieras sākumskolas 3.d klase par darbu “Vannas istabas paklājs”;

7. vietas ieguvējs ir Riebiņu vidusskolas 1.klase par darbu “Sajūtu taka”;

8. vietas ieguvēja ir Amanda Linda Maculeviča un Balvu novada Stacijas pamatskolas
6.sklase par darbu “Plastmasas maisiņu kleitas”;

9. vietas ieguvējs ir Dāvis Ozoliņš, Apes vidusskolas 5.klase par darbu “Vēja zvani”;

10. vietas ieguvēji ir Aizkraukles novada vidusskolas 1.m klase par darbu “Kokteiļtrauciņi”;

Oriģinālākā individuālā darba autors ir Rolands Upenieks, Riebiņu novada Sīļukalna pamatskolas 8.klases skolnieks, par darbu “Zirgs” un Rolands saņems speciālbalvu no Latvijas Zaļā punkta – giroskūteri.

Kaspars Zakulis, AS Latvijas Zaļais punkts direktors: “Paldies visiem konkursa dalībniekiem par ieguldīto darbu! Bērni ir radījuši daudz interesantu un noderīgu lietu no priekšmetiem, kas savu laiku jau bija nokalpojuši. Mums pašiem bija pārsteigums, ka no olu bretēm var izgatavot dambreti, ka pudeļu plastmasas korķīši var noderēt galda lampu dizaina vai vides mākslas objektu veidošanai, arī mašīnu autoriepa izrādās var pārtapt sēžamā pufā. Bija ārkārtīgi grūti izvēlēties, kuri no darbu autoriem saņems balvas, jo ir redzams, ka bērni likuši lietā savu iztēli, idejas, pacietību un darbu.”
Izklaides parka “Avārijas Brigāde” vadītājs Mārtiņš Brezauckis: “Mums ir patiess prieks, ka konkurss ir ieguvis tik lielu atsaucību! Mūsdienās ir būtiski, ka jau no mazotnes bērniem tiek ierādīta zaļā domāšana un saimniekošana. Šajā konkursā iesūtītie darbi ir pierādījums, ka bērni var un grib radoši darboties un lietderīgi izmantot jau nolietotās lietas. Paldies par pacietību un ieguldīto darbu, gaidīsim Jūs ciemos jaunajā izklaides parkā “Avārijas Brigāde”!”
“Bērnu radošums un izdoma, radot otro dzīvi lietām, mūs patiesi patīkami pārsteidza un iepriecināja. Izvēlēties uzvarētāju un pieņemt gala lēmumu bija izaicinājums, jo ikviens darbs iemiesoja radošumu, lietderību un inovāciju, kas mūs iedvesmoja,” uzsver vadošā konditorejas un uzkodu ražotāja Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (zīmoli “Laima”, “Staburadze”, “Selga”, “Ādažu Čipši”) sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Par balvu saņemšanu sazināsimies individuāli.

Atgādinām, ka konkursā tika aicināti piedalīties visi Latvijas 1.-9.klašu skolēni, lai veicinātu skolēnu zināšanas un izpratni par atkritumu šķirošanas nepieciešamību, resursu saudzīgu patēriņu un materiālu otrreizēju izmantošanu.